Į priekį sparčiai žengiant technologijoms ir pastebimai greitėjant gyvenimo tempui, internetas okupuoja vis didesnę mūsų gyvenimo dalį. Į virtualią erdvę persikelia svarbiausios jo sritys, o pasiklydę didžiuliuose informacijos srautuose atsakymo į visus įmanomus klausimus taip pat ieškome internete. Tad verslo reprezentavimas ir įmonės įvaizdžio kūrimas bei internetinis puslapis šioje erdvėje pamažu tampa ne išimtimi, o būtinybe.
Nors didžiosios kompanijos jau prieš daugiau nei dešimtmetį atrado interneto privalumus ir teikiamą naudą, o virtualioje erdvėje susikūrę savo prekinį ženklą džiaugiasi padidėjusiais pardavimais ir atgijusiu kontaktu su klientais, mažųjų verslų savininkai vis dar linkę į tai žvelgti skeptiškai – neapčiuopiamas ir menkai pažįstamas internetinis pasaulis neteikia norimo užtikrintumo. Tačiau ar tikrai?
Ne paslaptis, jog bibliotekų laikas seniai praėjo – šiandien norėdami atrasti ieškomus dalykus potencialūs jūsų klientai nevarto katalogų – tereikia poros raktinių žodžių, suvestų į „Google“ paieškos sistemą ir prieš akis jam atsiveria daugybė panašias paslaugas teikiančių ar produktus gaminančių įmonių internetinių puslapių. Jei tarp jų nebus jūsiškio – tikimybė, jog šis klientas pasirinks būtent jus yra lygi nuliui.
Internetinis puslapis – viena esminių jūsų verslo reprezentacijos priemonių internetinėje erdvėje. Tai tarsi jūsų įmonės namai, į kuriuos priimate užklydusius interneto vartotojus. Papasakojate jiems apie save, savo produktus ar paslaugas, supažindinate su jų privalumais.
Internetinis puslapis yra pirminis šaltinis, kuriame potencialūs klientai ieško informacijos apie įmonės gaminamus produktus ar teikiamas paslaugas. O kas apie juos papasakoti vartotojui gali išsamiau ir įdomiau, nei jūs patys?
Verta paminėti, jog internetinių puslapių funkcijos šiandien aprėpia gerokai daugiau nei tik esminės informacijos pateikimą potencialiam klientui. Plataus pobūdžio jų teikiamų privalumų spektras lemia įvairialypę naudą verslui. Pirmiausia, tai platforma jūsų santykių su klientais puoselėjimui ir nuolatiniam palaikymui. Pradedant kasdieniu ar kassavaitiniu informacijos atnaujinimu, įmonės dienoraščio (ang. blog) kūrimu, o baigiant klausimų – atsakymų skiltimi ar netgi galimybe tiesiogiai susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo specialistu ir reikiamą atsakymą gauti iš anksto.
Internetinis puslapis daro įtaką pardavimų augimui?
Ne mažesnį teigiamą poveikį internetinis puslapis daro ir pardavimų augimui, o internetinės prekybos įskiepį turinčios svetainės atliepia ir vėlyvomis valandomis dirbti nenorinčių darbuotojų, ir nenumaldomą potraukį naktiniams apsipirkimams jaučiančių pirkėjų poreikius, suteikdamos galimybę Jūsų verslui dirbti 24 valandas per parą nedidinant krūvio darbuotojams. Įmonė, nusprendusi savuosius „namus“ internete paskirti ne tik bendrinės informacijos talpinimui, bet ir prekybai, laimi kovoje su konkurentais dėl potencialių klientų srautų – šiandien, kaip niekad anksčiau, kiekvienam jų itin svarbus greitis ir galimybė prekes gauti neišeinant iš namų.
Tobulas internetinis puslapis
Taigi, koks turėtų būti internetinis puslapis, į kurį užklydęs potencialus klientas nuspręstų pasirinkti jus ir nebetęstų savo paieškų? Pirmiausia derėtų atkreipti dėmesį į jo dizainą – jis turėtų būti aiškus, švarus, neapkrautas papildomomis detalėmis ir, be abejo, funkcionalus. Jei įmonė turi savo prekės ženklą – individualus internetinio puslapio dizainas turėtų būti kuriamas juo remiantis ir išlaikant įmonės įvaizdį. Ne mažiau svarbi, o gal netgi svarbesnė puslapio dalis – jo turinys. Išnaudokite progą papasakoti prekės ženklo istoriją savo lūpomis – niekas geriau už jus nepažįsta įmonės gaminamos produkcijos ar teikiamų paslaugų. Perduokite šias žinias potencialiam klientui tiesiogiai. Verta pagalvoti ir apie anksčiau aptartus įskiepius – daugelis jų suaktyvins jūsų komunikaciją su klientais ir vienareikšmiškai padidins pardavimus.
Siekdami efektyviausio įmonės reprezentacijai internete skirtų lėšų panaudojimo, kreipkitės į profesionalus.
Daugelis šioje srityje dirbančių įmonių teikia ne tik internetinio puslapio, individualaus jo dizaino, įmonės įvaizdžio ir turinio sukūrimo paslaugas, bet atlieka ir paieškos variklių optimizaciją (SEO). Todėl galėsite būti užtikrinti, jog puslapis bus ne tik profesionalus, nuolat prižiūrimas, bet ir išlaikys aukščiausias pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose.